Analýza marketingu vybrané technologické firmy – Petr Žemlička
Petr Žemlička
Bakalářská práce
Analýza marketingu vybrané technologické firmy
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší aktuální marketingovou situaci ve vybrané technologické firmě, která působí na dynamickém trhu ve zdravotnictví. Práce se zabývá problematikou marketingové strategie, které by mohla být efektivní na daném trhu. V této práci jsou zmíněna možná řešení, díky kterým by mohla být firma úspěšná na uvedeném trhu.Abstract:
This bachelor thesis addresses the current marketing situation in a selected technology company operating in the dynamic healthcare market. The thesis addresses the issue of marketing strategy that could be effective in this market. Possible solutions that could make the company successful in the said market are mentioned in this thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/j0mhj0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová