Petr Žemlička
Bachelor's thesis
Analýza marketingu vybrané technologické firmy
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší aktuální marketingovou situaci ve vybrané technologické firmě, která působí na dynamickém trhu ve zdravotnictví. Práce se zabývá problematikou marketingové strategie, které by mohla být efektivní na daném trhu. V této práci jsou zmíněna možná řešení, díky kterým by mohla být firma úspěšná na uvedeném trhu.Abstract:
This bachelor thesis addresses the current marketing situation in a selected technology company operating in the dynamic healthcare market. The thesis addresses the issue of marketing strategy that could be effective in this market. Possible solutions that could make the company successful in the said market are mentioned in this thesis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2023
Identifier:
http://theses.cz/id/j0mhj0/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2023
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽEMLIČKA, Petr. \textit{Analýza marketingu vybrané technologické firmy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Available from: https://theses.cz/id/j0mhj0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová