Bc. Zdeněk Přech

Bakalářská práce

Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu

Internet marketing and its application at the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na specifikaci výhod i nevýhod aplikace internetového marketingu v praxi u zvolené firmy. Řešení tohoto problémů probíhalo v autorem zvoleném podniku Vekoff s.r.o. sídlícím v Praze. Předmětem práce byla analýza jednotlivých komunikačních prostředků a aktivit, které firma na internetu využívá a následný návrh opatření pro jejich optimalizaci. K realizaci těchto kroků, bylo …více
Abstract:
The thesis is focused on the specification of advantages and disadvantages of Internet Marketing practical implementation at the selected company. The solution to this problem was carried out in the selected company Vekoff Ltd. based in Prague. This aim has been realized by the analysis of various types of communication and activities which used and optimized by the company. To reach this steps there …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marek Kocánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku