Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků – Lukáš Kondler
Lukáš Kondler
Bakalářská práce
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat přístupy vybraných obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti a posoudit jejich vliv na nákupní chování zákazníků. Metodou výzkumu byla zvolena nejprve obsahová analýza dokumentů obchodních řetězců o CSR aktivitách k jejich identifikaci a následovala statistická analýza názoru zákazníků na tyto aktivity pomocí dotazníkového šetření. Bylo zjištěno, že …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify the approach of selected retail chains to corporate social responsibility and to assess its impact on consumer buying behaviour. The research method chosen was firstly content analysis of retail chains documents on CSR activities, followed by a statistical analysis of customer opinion on these activities through a questionnaire survey. It was found that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/o6h84/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 7. 2024
- Vedoucí: Ing. Miluše Balková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tereza Plecitá, BBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONDLER, Lukáš. \textit{Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/j0wg5x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu demografických faktorů na spotřebitelské chování v oblasti oděvního průmyslu
Kateřina Slatinská -
Výzkum působení humoru na spotřebitelské chování
Veronika Kašpárková -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
Tereza Mládková -
Spotřebitelské chování na trhu s mlékem a jeho rostlinnými alternativami
Eliška Zemanová -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar