Komunikační strategie tiskových mluvčích v krizových situacích – Bc. Kristýna Maršovská
Bc. Kristýna Maršovská
Master's thesis
Komunikační strategie tiskových mluvčích v krizových situacích
Communication Strategies of Spokespersons in Crisis Situations
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikačními strategiemi tiskových mluvčích v krizových situacích, přičemž jejím cílem je vymezit a analyzovat tyto komunikační strategie. Komunikační strategie jsou v teoretické i empirické části práce představeny v jejich návaznosti na jednotlivé fáze krize: předkrizové období, období krize a postkrizové období. V teoretické části a následné analýze autorka vychází z přístupu …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on communication strategies of spokespersons in crisis situations with the objective to define and analyse these strategies. In both theoretical and empirical parts and the following analysis communication strategies are introduced with their relevance to individual crisis phases: pre-crisis, crisis, post-crisis. The theoretical part and the analysis were inspired by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sb6ij/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2018
- Supervisor: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Teorie leadershipu ve finančně poradenské společnosti
Veronika Kadlecová -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Projevy tiskových mluvčí v rámci krizové komunikace ve zdravotnických zařízení
Michaela Karlovská -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich