Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky – Petra Myslivečková
Petra Myslivečková
Master's thesis
Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky
Analysis of touchpoints between „Generation Z“ target group and a selected luxury cosmetics brand
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v prostředí vysoce konkurenčního trhu prémiové kosmetiky z pohledu zákaznické cesty specifického segmentu spotřebitelů generace Z. Cílem práce je zmapovat současné a potenciální kontaktní body značky Estée Lauder s cílovou skupinou z generace Z. Teoretická část nejprve vymezuje pojem integrované marketingové komunikace, následně specifikuje …viacAbstract:
The Master‘s thesis deals with the matter of marketing communication in highly competitive environment of the premium cosmetics market from the perspective of a highly specific Generation Z consumer journey. The aim of this thesis is to evaluate current and potential touchpoints of Estée Lauder brand and the Generation Z target group. At first, the theoretical part explains the concepts of integrated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76534
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedúci: Květa Olšanová
- Oponent: Petra Dénes Tomanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76534
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Customer Journey Škoda Muzea v digitálních kanálech
Artem Stepanov -
Importance of Online & Offline Touch Points within the Customer Journey
Natia Manjgaladze -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
Michaela Muselíková