Profesní biografie - význam, který respondenti přisuzují svému vzdělání – Petr HEJL
Petr HEJL
Bachelor's thesis
Profesní biografie - význam, který respondenti přisuzují svému vzdělání
Professional biography - importance, that respondents attach to their education
Abstract:
Moderní společnost přikládá vzdělání velký význam. Práce mapuje profesní biografii a zachycuje význam, který vzdělání připisuje skupina respondentů v průběhu jednotlivých profesních karier. Respondenty tvoří skupina osob, muži ve věku 40 - 55 let, respondenti v období životní zralosti. Věkové krtiterium je zvoleno ve vztahu k předpokládanému profesnímu růstu respondentů. Výzkum je proveden polostandardizovaným …moreAbstract:
Modern society attaches great importance to education. This work presents the professional biography and shows the importance which attaches to education group respondents during individual professional careers. Respondents consists of a group of people, men aged 40-55 years, respondents in the life of maturity. Age krtiterium is selected in relation to the expected professional growth of respondents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2014
Accessible from:: 3. 12. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. František Znebejánek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJL, Petr. \textit{Profesní biografie - význam, který respondenti přisuzují svému vzdělání}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2014. Available from: https://theses.cz/id/j1b8b4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEJL, Petr. Profesní biografie - význam, který respondenti přisuzují svému vzdělání. Jihlava, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.12.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 12. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / Andragogy
Theses on a related topic
-
Formální vzdělávání dospělých: Motivace pro opětovný vstup do systému formálního vzdělávání, koncepce slaďováním studijního, profesního a osobního života studentů kombinované formy studia Západočeské univerzity v Plzni
Dana GABRIŠOVÁ -
Osobní pohoda, sociální kapitál a životní hodnoty u vysokoškolských studentů z České republiky, Jihoafrické republiky, Malty a Indie
Eliška Čejková -
Postoje a hodnoty mladých lidí a řešení konfliktu práce versus rodina
Kateřina Balunová -
Hodnoty a hodnotové orientace ukrajinské a české populace v komparativní perspektivě
Mariia Martynova -
Rodina vysokoškolsky vzdělaných manželů: vývoj genderových hodnot
Marie Hořavová -
Rodina jako faktor pro utváření životního stylu dítěte: Vliv pohybových a stravovacíxh návyků v rodině na BMI dítěte
Kristýna PTÁČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights