Michaela BRAVENCOVÁ
Bachelor's thesis
Volná hra a improvizace v mateřské škole
Free game and improvisation in nursery school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá úlohou volné hry a improvizace a jejím využitím ve vzdělávací nabídce v mateřské škole. Je rozdělena do dvou částí, do teoretické a praktické. Teoretická část začíná obecným náhledem na předškolní vzdělávání, jeho cílů, metod a kompetencí. V následující kapitole je definovaný vývoj dítěte předškolního věku, z hlediska vývoje motoriky, poznávacích procesů, emocionálního a …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the role of free play and improvisation and its use in the educational offer in nursery school. It is dividend into two parts, theoretical and practical. The theoretical part begins with a general view of pre-school education, its goals, methodes and competences. The following chapter defines the development of a pre-school child in term sof motor development, cognitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 8. 1. 2020
- Supervisor: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRAVENCOVÁ, Michaela. Volná hra a improvizace v mateřské škole. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Komparace vzdělávání v Česku a v Irsku se zaměřením na předškolní vzdělávání
Ivana PAVLÍKOVÁ -
Povinná předškolní docházka z pohledu učitele preprimárního a primárního vzdělávání
Pavla KRAVALOVÁ -
Pedagog a jeho kompetence pro preprimární vzdělávání
Zuzana Motálková -
České a švédské předškolní vzdělávání, příklad konkrétní spolupráce mezi českou a švédskou mateřskou školou
Blanka ZICHOVÁ -
Komparace kurikulárních dokumentů pro předškolní vzdělávání se zaměřením na hudební edukaci v České a Slovenské republice
Petra Lacinová -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Spolupráce škol a knihoven při vzdělávání žáků předškolního věku na Valašsku
Terezie Havlíková