Volná hra a improvizace v mateřské škole – Michaela BRAVENCOVÁ
Michaela BRAVENCOVÁ
Bakalářská práce
Volná hra a improvizace v mateřské škole
Free game and improvisation in nursery school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá úlohou volné hry a improvizace a jejím využitím ve vzdělávací nabídce v mateřské škole. Je rozdělena do dvou částí, do teoretické a praktické. Teoretická část začíná obecným náhledem na předškolní vzdělávání, jeho cílů, metod a kompetencí. V následující kapitole je definovaný vývoj dítěte předškolního věku, z hlediska vývoje motoriky, poznávacích procesů, emocionálního a …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the role of free play and improvisation and its use in the educational offer in nursery school. It is dividend into two parts, theoretical and practical. The theoretical part begins with a general view of pre-school education, its goals, methodes and competences. The following chapter defines the development of a pre-school child in term sof motor development, cognitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRAVENCOVÁ, Michaela. Volná hra a improvizace v mateřské škole. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Komparace vzdělávání v Česku a v Irsku se zaměřením na předškolní vzdělávání
Ivana PAVLÍKOVÁ -
Povinná předškolní docházka z pohledu učitele preprimárního a primárního vzdělávání
Pavla KRAVALOVÁ -
Pedagog a jeho kompetence pro preprimární vzdělávání
Zuzana Motálková -
České a švédské předškolní vzdělávání, příklad konkrétní spolupráce mezi českou a švédskou mateřskou školou
Blanka ZICHOVÁ -
Komparace kurikulárních dokumentů pro předškolní vzdělávání se zaměřením na hudební edukaci v České a Slovenské republice
Petra Lacinová -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Spolupráce škol a knihoven při vzdělávání žáků předškolního věku na Valašsku
Terezie Havlíková