Žáci s poruchami chování a emocí (ADHD) na střední škole – Mgr. Jiří Stehno
Mgr. Jiří Stehno
absolventská práce studenta CŽV
Žáci s poruchami chování a emocí (ADHD) na střední škole
The Students with Behavioral and Emocional Disorders (ADHD) in the High School
Anotácia:
Tato práce se soustředí na charakteristiku poruchy pozornosti spojené s hyperaktivitou (ADHD) u žáků středních škol. V teoretické části je zmíněna základní charakteristika ADHD, etiologie, symptomatologie a členění ADHD. Důležitou částí práce je stručný přehled historie studia této poruchy a role učitele při vzdělávání žáků s ADHD. Doplňující částí práce je empirická sonda u pedagogů Střední školy …viacAbstract:
This thesis focuses on the characteristics of Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) in high school students. In theoretical part, the basic characteristics of ADHD, the etiology, the symptomatology and the dividing of ADHD are mentioned. The important part is a brief overview of the history of the study of this disorder and the role of a teacher during the education of students with ADHD …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedúci: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEHNO, Jiří. \textit{Žáci s~poruchami chování a~emocí (ADHD) na střední škole}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/j1gpeh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková