Bc. Jakub Šimek
Bakalářská práce
Koncept ideální pobočky podniku
The concept of the ideal branch enterprise
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na vztah společnosti se zákazníkem a navržení ideální pobočky pro firmu Caterpillar financial, která se zabývá převážně financováním stavebních strojů. Cílem mé bakalářské práce bude najít a vybrat nejdůležitější oblasti pro koncept ideální pobočky podniku a co nejvhodněji je aplikovat na pobočku vybraného podniku – vytvořit koncept ideální pobočky podniku.Abstract:
This thesis is focused on the relationship between company and customer design ideal for branch company Caterpillar Financial, which is mainly involved in the financing of construction machinery. The aim of my thesis is to find and choose the most important areas for the concept of ideal branch of the company and is most appropriately applied to a selected branch of the company - to create a concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r1mjo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Eliška Kvapilová
- Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Nové způsoby sociální práce s rodinou se zaměřením na asistované kontakty
Lucie BUBLANOVÁ -
Řízení práce z domova jako náplň práce manažera 21. století
Aneta Kravcivová -
Nové způsoby hodnocení ve firemním vzdělávání
Eliška Ladová -
Kritéria nově uděleného občanství za účelem co nejvyšší integrace nově příchozích migrantů
Šárka Vachalová -
MS Dynamics CRM v nadnárodní společnosti
Jan Moravec -
CRM-řízení vztahu se zákazníky v obchodní praxi. Kampaňový management jako podpora poboček banky.
Marta Königová -
CRM - řízení vztahu se zákazníky v obchodní praxi. Kampaňový management jako podpora poboček banky.
Marta Königová -
CRM a jeho využití v marketingovém pojetí firmy Vodafone Czech Republic a.s.
Marcel Urbančík