Úspešnosť marketingových nástrojov vo videohernom priemysle: Príklad na vývojárskom štúdiu Warhorse Studios – Kamila Marková
Kamila Marková
Diplomová práce
Úspešnosť marketingových nástrojov vo videohernom priemysle: Príklad na vývojárskom štúdiu Warhorse Studios
Úspěšnost marketingových nástrojů ve videoherním průmyslu: Příklad na vývojářském studii Warhorse Studios
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingových nástrojů využitých českým vývojářským studiem Warhorse Studios při vývoji a vydání herního titulu Kingdom Come: Deliverance. V teoretické části je popsán proces vývoje videoher a jednotlivé marketingové nástroje využívané ve videoherním průmyslu. Náplní praktické části je výpočet čisté marketingové kontribuce, kvalitativní výzkum, provedený metodou …víceAbstract:
The aim of Master’s Thesis is to evaluate marketing tools utilised by the Czech game developer studio Warhorse Studios during the development and publishing the video game of Kingdom Come: Deliverance. The theoretical part of the thesis depicts the process of game development and discusses the marketing tools typical for the video game industry. The practical part shows how the net marketing contribution …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotenie marketingových nástrojov využitých českým vývojárskym štúdiom Warhorse Studios pri vývoji a vydaní herného titulu Kingdom Come:Deliverance. V teoretickej časti je popísaný proces vývoja videohier a jednotlivé marketingové nástroje využívané vo videohernom priemysle. Náplňou praktickej časti je výpočet čistej marketingovej kontribúcie, kvalitatívny výskum, uskutočnený …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76688
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Radek Tahal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARKOVÁ, Kamila. \textit{Úspešnosť marketingových nástrojov vo videohernom priemysle: Príklad na vývojárskom štúdiu Warhorse Studios}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/j1nv78/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76688
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nástrojů influencer marketingu na rozhodovací proces hráčů počítačových her
Filip Krumpolec -
Marketing počítačové hry z pohledu youtubera
Matěj Gause -
Využití marketingových technik u tvůrců počítačových her
Petra Krebsová -
Marketing Language of Game Trailers and its Translation
Tomáš Trávníček -
Marketing a management v esportu
Petr Tomek -
Herný soundtrack ako súčasť hudobného priemyslu
Adam Špánik -
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra