BcA. Iva RUCKÁ

Bachelor's thesis

Animace v reklamě

Animation in Advertising
Anotácia:
Cílem této práce je přinést pohled na animovanou reklamu, na její vývoj a nové trendy, jako významného komunikačního prostředku. Animace prochází v dnešní době, díky novým technologiím, velikým rozvojem a získává si nezastupitelné místo v reklamním průmyslu. Práce je doprovázena mnohými výroky slavných umělců o reklamě a to kladnými i zápornými a je jenom na čtenáři, jaký úsudek si udělá. Sama vnáším …viac
Abstract:
The aim of this work is to bring the look on the animated advertising, it´s progression and new trends as important comware. Nowadays the animation goes through huge development and due to new technology gets unforgettable place in advertising industry. The work is accompanied by many positive and negative statements of famous artists about advertising and it depends only on the reader what will be …viac
 

Kľúčové slová

Animace Reklama Marketing
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2008
Identifikátor: 8175

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RUCKÁ, Iva. Animace v reklamě. Zlín, 2008. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Fine arts / Multimedia and design

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.