Bc. Michal Nosákovec

Bakalářská práce

Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci

Use of social networks in corporate marketing communication
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou sociální sítě a jejich využití ve firemní marketingové komunikaci. Obecná část práce se věnuje teoretickému pozadí sociálních médií a kromě nejpoužívanějších sociálních sítí dneška se v ní zabývám i historickým utvářením celého oboru. Aplikační část je zaměřena na analýzu marketingové strategie dvou internetových obchodů, jejichž online kampaně považuji za velmi zdařilé …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is: use of social networks in corporate marketing communication. The theoretical part is devoted to the background of social media and besides the most popular social networks of today, I deal with the historical formation of the whole industry. The practical part is focused on the analysis of marketing strategy of two online retailers – Mixit.cz and Martinus.sk, whose …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní