Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci – Bc. Michal Nosákovec
Bc. Michal Nosákovec
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci
Use of social networks in corporate marketing communication
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou sociální sítě a jejich využití ve firemní marketingové komunikaci. Obecná část práce se věnuje teoretickému pozadí sociálních médií a kromě nejpoužívanějších sociálních sítí dneška se v ní zabývám i historickým utvářením celého oboru. Aplikační část je zaměřena na analýzu marketingové strategie dvou internetových obchodů, jejichž online kampaně považuji za velmi zdařilé …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is: use of social networks in corporate marketing communication. The theoretical part is devoted to the background of social media and besides the most popular social networks of today, I deal with the historical formation of the whole industry. The practical part is focused on the analysis of marketing strategy of two online retailers – Mixit.cz and Martinus.sk, whose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xju6c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Firemní kultura, společenská odpovědnost a interní komunikace společnosti Česká rafinérská a její marketing
Nikola Vejdělková -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Petr Venclíček -
Interní marketing - stabilizace stavu zaměstnanců společnosti
Milan Huták -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková