Analýza tvorby a užití vizuálního stylu v kulturní neziskové organizaci, s přihlédnutím na vizuální styl Městských divadel pražských – Hana Pláteníková
Hana Pláteníková
Bachelor's thesis
Analýza tvorby a užití vizuálního stylu v kulturní neziskové organizaci, s přihlédnutím na vizuální styl Městských divadel pražských
Analysis of creation and usage of corporate design in cultural nonprofit organization, corporate design of Municipal Theatres of Prague
Anotácia:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá definicí firemní identity a jejich podsložek. Zároveň se snaží objasnit rozdíly mezi pojmy značka, image a firemní identita, které jsou často špatně interpretovány a jsou považovány za pojmy s podobným významem. Dále hodnotí vizuální styl jako proces užívající různých pravidel, metod a postupů. Tyto metody a postupy pomáhají vytvořit funkční vizuální styl …viacAbstract:
Bachelor thesis in theoretical part deals with the definition of corporate identity and its subfolders. It also seeks to clarify the differences between the concepts of brand image and corporate identity that are often misunderstood and are confused with terms of similar meaning. Thesis the further evaluates the visual style as the process of using different rules, methods and procedures. These methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42783
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedúci: Barbara Hucková
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLÁTENÍKOVÁ, Hana. \textit{Analýza tvorby a užití vizuálního stylu v kulturní neziskové organizaci, s přihlédnutím na vizuální styl Městských divadel pražských}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/j21g6o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42783
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Non-profits' experiences and challenges in managing European projects. The example of Erasmus+ KA2 projects.
Anais KELLY -
Implementace modelu strategického plánování do kulturní neziskové organizace v České republice
Barbora Holanová -
Nová síť – případová studie kulturní neziskové organizace v kontextu její transformace
Kamila Samková -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Ondrejova Acharayeva Ondrejova Acharayeva -
Financování neziskové organizace v kulturní oblasti
Michaela ČERMÁKOVÁ -
Zpracování plánu založení neziskové organizace pro rozvoj kultury
Matyáš Jouza -
Postavení organizací s kulturní profilací v českém tržním prostředí s případovou studií návrhu rozvoje soukromé hudebně vzdělávací organizace
Jakub Vlček