Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Ing. Petra Ritschelová, DiS.
Ing. Petra Ritschelová, DiS.
Bakalářská práce
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce charakterizuje komunikaci jako základní aktivitu v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Detailně je popsán komunikační proces v organizaci v návaznosti na organizační strukturu společnosti se zaměřením na interní a externí firemní komunikaci. Charakterizuje jednotlivé fáze vztahu se zákazníky a popisuje způsob komunikace při navázání, rozvíjení a ukončení vztahu. Aplikační část se opírá …víceAbstract:
This bachelor thesis describes communication as a key activity in the area of the customer relationship management. The communication process in the organization is described by the organizational structure in details with the emphasis on the internal and external corporate communication. It introduces the phases of the relationship with the customer and the method of communication in the phase of …víceKlíčová slova
Analýza externí komunikace fáze vztahu se zákazníkem hodnototvorný proces interní komunikace marketingový mix model komunikace organizační struktura PPO požadavky potřeby očekávání společnost firma řízení vztahů se zákazníky zákazník zaměstnanec zboží. Analysis external communication phases of the relationship with the customer value making process internal communication marketing mix communication model organizational structure requirements needs expectation company customer relationship management customer employee goods.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u68nc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Luděk Vajner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Overcoming barriers to the transition to renewable energy sources: A study on the barriers to and support mechanisms for the implementation of PV solar plants in the Netherlands
Thom Versteegen -
Urbanization in the Republic of Kazakhstan: the growth of the cities and its relationship with the changes in the economy
Tolkyn Aubakirova -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
Vrajesh Shah