Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží – Bc. Kamila Pirná
Bc. Kamila Pirná
Bachelor's thesis
Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží
Consumer behavior tendence in the purchase of selected goods
Abstract:
Cílem této práce bylo zjistit, jakým způsobem spotřebitelé nakupují oblečení, co hledají, jaké mají potřeby. Zda výrobci nabízených produktů dokáží reagovat na poptávku. Bylo zásadní zjistit, v jakém obchodě spotřebitelé nejčastěji nakupují. Společnost, kterou spotřebitelé označili za nejnavštěvovanější, byla oslovena. Bakalářská práce se okrajově zmiňuje o strategii, cílech, analýzách a ekonomické …moreAbstract:
The aim of this study was to determine how consumers buy clothes, what are they looking for, and what they need. Whether the product manufacturers are able to respond to demand. Another aim of the thesis was to discover in which shop consumers make purchase most often. The company which consumers tagged as the most visited was approached. Bachelor thesis marginally mentions a strategy, objectives, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sovjc/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Studie vlivu areálu obchodního centra v území a jeho vliv na zajištění vnitřní bezpečnosti a veřejného pořádku
Kovář Kovář -
Společenská odpovědnost jako motiv nákupního chování zákazníků obchodního centra
Lucie Směšná -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace obchodního centra
Jana Podoubská -
Revitalizace areálu bývalého obchodní centra v Ostravě - Svinově
Jakub Gelnar -
Trvalky pro obchodní centra
Richard Papež -
Světová centra obchodu
Tomáš Pavlík -
Marketingová analýza služieb nákupného centra - prípadová štúdia
Denisa Popracová -
Návrh ochrany měkkého cíle – obchodního centra
Zuzana Pavlíčková