Analýza přístupů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí málotřídní školy – Bc. Miroslava Hynštová
Bc. Miroslava Hynštová
Master's thesis
Analýza přístupů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí málotřídní školy
Analysis of approach to pupils with special needs in small schools
Anotácia:
Diplomová práce analyzuje přístupy k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí málotřídní školy. Diplomová práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá teoretickými východisky inkluzivního vzdělávání a charakterizuje žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Druhá kapitola je věnována vzdělávání žáků v inkluzivní škole, legislativnímu rámci vzdělávání, popisuje pedagogicko …viacAbstract:
This thesis analyzes the approaches to pupils with special educational needs small school. The thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with the theory of inclusive education and characterizes pupils with special educational needs. The second chapter is devoted to the education of pupils in the inclusive school, the legislative framework of education, describes the counseling services …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rslg8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
- Vedúci: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Teaching English to Learners with Special Educational Needs
Jitka MELCROVÁ -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ