Anna Jánská

Bachelor's thesis

Vliv fashion marketingu na mladou generaci

The influence of fashion marketing on the young generation
Anotácia:
Bakalářská práce si klade za cíl objasnit, do jaké míry mladou generaci ovlivňuje fashion marketing v jejich životech a nákupním rozhodování, jak fashion brandy mohou pozitivně ovlivňovat dnešní generaci z hlediska udržitelnosti módy a nákupu oděvů od lokálních prodejců. Výstup bakalářské práce bude navrhovat doporučení vybraným společnostem, jakým způsobem by měly nastavit svůj fashion marketing, …viac
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to elucidate the extent to which fashion marketing influences the young generation in their lives and purchasing decisions, how fashion brands can positively impact today's generation in terms of sustainable fashion and purchasing clothing from local retailers. The output of the bachelor's thesis will propose recommendations to selected companies on how they should …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON