Anna Jánská
Bachelor's thesis
Vliv fashion marketingu na mladou generaci
The influence of fashion marketing on the young generation
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl objasnit, do jaké míry mladou generaci ovlivňuje fashion marketing v jejich životech a nákupním rozhodování, jak fashion brandy mohou pozitivně ovlivňovat dnešní generaci z hlediska udržitelnosti módy a nákupu oděvů od lokálních prodejců. Výstup bakalářské práce bude navrhovat doporučení vybraným společnostem, jakým způsobem by měly nastavit svůj fashion marketing, …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to elucidate the extent to which fashion marketing influences the young generation in their lives and purchasing decisions, how fashion brands can positively impact today's generation in terms of sustainable fashion and purchasing clothing from local retailers. The output of the bachelor's thesis will propose recommendations to selected companies on how they should …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: František Zjevík, MSc. DiS.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil