Anna Jánská

Bachelor's thesis

Vliv fashion marketingu na mladou generaci

The influence of fashion marketing on the young generation
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl objasnit, do jaké míry mladou generaci ovlivňuje fashion marketing v jejich životech a nákupním rozhodování, jak fashion brandy mohou pozitivně ovlivňovat dnešní generaci z hlediska udržitelnosti módy a nákupu oděvů od lokálních prodejců. Výstup bakalářské práce bude navrhovat doporučení vybraným společnostem, jakým způsobem by měly nastavit svůj fashion marketing, …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to elucidate the extent to which fashion marketing influences the young generation in their lives and purchasing decisions, how fashion brands can positively impact today's generation in terms of sustainable fashion and purchasing clothing from local retailers. The output of the bachelor's thesis will propose recommendations to selected companies on how they should …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: František Zjevík, MSc. DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON