Komplexní marketingová strategie podniku – Petra Nováková
Petra Nováková
Bakalářská práce
Komplexní marketingová strategie podniku
Complex marketing strategy of company
Anotace:
Strategie je základním pilířem společnosti, která má zásadní vliv na budoucnost. Předmětem mé bakalářské práce „Komplexní marketingová strategie podniku“ je propojení informací s praxí, seznámení se a případné okomentování marketingové strategie podniku KRPA PAPER, a. s., které mají jako svou hlavní činnost výrobu papírových produktů. Má mnoho pracovišť, ale já se zaměřím na sídlo, které se nachází …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11965
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Zdeňka Eichlerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík
Název
Vložil
Vloženo
Práva