Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví – Hana Buňatová
Hana Buňatová
Diplomová práce
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
The Role of Marketing in Privat Sector in Health Care
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem v soukromém sektoru ve zdravotnictví, předmětem zkoumání je především konkrétní ambulance, a to Bon Medical s.r.o. v Třemošné u Plzně. Teoretická část je věnovaná teoretickým poznatkům z oblasti marketingu obecně, marketingu služeb a marketingu v sektoru ve zdravotnictví. Navazující metodologická část popisuje výzkumné otázky a nástroje marketingového výzkumu, …víceAbstract:
The master thesis deals with marketing in privat sector in health care, the subject of research is mainly a specific clinic, namely Bon Medical s.r.o. in Třemošná near Plzeň. The theoretical part is devoted to theoretical knowledge in the field of marketing in general, service marketing and marketing in the health care sector. The following methodological part describes research questions and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86516
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Martin Kopecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86516
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákladů diagnostiky a terapie idiopatických střevních zánětů
Lidia Lupu -
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Demotivující faktory pro výkon funkce v managementu a interní marketing
Tomková Tomková -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai