Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi – Bc. Anna Štefánková
Bc. Anna Štefánková
Master's thesis
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Modern forms of marketing communication and their use in practice
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je identifikace moderních forem marketingové komunikace v praxi společnosti MAVO jazykové školy a zhodnocení jejich účinnosti. Teoretická část práce zahrnuje rešerši jednotlivých pojmů z oblasti marketingové komunikace, komunikace jako takové a poukazuje na využití jednotlivých forem marketingové komunikace. Analytická část obsahuje představení konkrétní společnosti a popisuje …viacAbstract:
The subject of this diploma thesis is the identification of modern forms of marketing communication in the practical use of a company MAVO Language school and the evaluating their effectiveness. The theoretical part of the thesis includes research of individual terms from the field of marketing communication, communication as such and points out the use of various forms of marketing communication. …viacKľúčové slová
Buzz marketing event marketing guerilla marketing marketingová komunikace moderní formy marketingové komunikace Product Placement smyslový marketing sociální sítě viral marketing WOM. Buzz marketing Marketing communication Modern form of marketing communication Sense marketing Social networks Word-of-Mouth.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uwz4s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
- Vedúci: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Native American Church: Roots, Development and the Modern Form of the Peyote Cult
Henryk MOLIN -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Proposal of E-mail Marketing Communication for fans of VBA
Thanh Quy Truong Nguyen -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec