Aspekty holistického přístupu k edukaci dětí cizinců – Mgr. Eva Kovářová
Mgr. Eva Kovářová
Diplomová práce
Aspekty holistického přístupu k edukaci dětí cizinců
Aspects of holistic approach in education of foreigner children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá edukací dětí cizinců v české škole. Téma je reakcí na aktuální pedagogický problém, jehož cílem bylo nahlédnout do tohoto systému výchovně vzdělávacího procesu mongolských dětí v blanenských základních školách z pohledu vyučujících učitelů. Celkové pojetí této problematiky je z hlediska jazykové bariéry, z hlediska vyskytujících se výukových potíží a z hlediska výchovných …víceAbstract:
The diploma work deals with foreigners´ children´s education in Czech schools. The topic has been chosen as a reaction to the pedagogic problem the goal of which was to view the system of training and instruction in question of Mongolian children in Blansko schools from the teachers´ point of view. The final conception is from the vantage point of language barrier and occuring educational difficulties …víceKlíčová slova
Edukace vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním sociální chování hlavní proud vzdělávání motivace znevýhodňující prostředí komunikační schopnost úspěšnost ve vzdělávání riziko poruchy chování. Education education of socially disadvantaget pupils social behaviour mainstream education motivation communication ability success in education risk of behaviour disorder.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c7wk5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Psychohry jako nástroj rozvoje sociálních dovedností žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ
Jindra Kindermannová -
Včasná péče o děti ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí v mateřské škole
Tereza HOSCHNOVÁ -
Úspěšnost inkluzivního vzdělávání žáků integrovaných ze škol při centru Arpida v hlavním vzdělávacím proudu
Anežka HONNEROVÁ