Irregular Verbs Teaching Methodology – Mgr. Andrea Tesařová, DiS.
Mgr. Andrea Tesařová, DiS.
Bakalářská práce
Irregular Verbs Teaching Methodology
Irregular Verbs Teaching Methodology
Anotace:
Tato závěrečná práce odhaluje pět základních nedostatků běžně aplikované metodiky výuky nepravidelných sloves a tři závady učebnice New Headway Elementary English Course, a nabízí systém přiměřených řešení. Tento systém, který vychází z pilířů modelu ESA, tak jak jej prezentuje Jeremy Harmer, vykazuje četné klady oproti jediné nevýhodě: jeho přípravná fáze je časově náročná.Abstract:
This thesis reveals five principal drawbacks of the commonly applied irregular verbs teaching methodology and three flaws of New Headway Elementary English Course, providing a system of adequate solutions to all of them. The system, which proceeds from the pillars of the ESA model, as presented by Jeremy Harmer, proves to have numerous assets compared to the only drawback: its preparation phase is …víceKeywords
Irregular verbs Jeremy Harmer the ESA model (Engage Study Activate) the PPP model (Presentation Practice Production) unfamiliarity with infinitives witless memorizing drilling monotonous exercises infinitives matching and grouping irregular verbs categorization story-making past and past-participle forms recognizing adult learners self-concept experience readiness to learn orientation to learning motivation.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j10yy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Finanční model PPP projektu
Jan Kozák -
Financovanie samospráv pomocou PPP projektov
Monika Příleská -
Využití hodiny typu PPP a TTT ve vyučování gramatiky anglického jazyka na úrovni B1.
Michal Provazník