Marketingová strategie společnosti Wolt a návrh na její vylepšení – Olivia Madi
Olivia Madi
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Wolt a návrh na její vylepšení
Marketing strategy of Wolt and proposals for its future improvement
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu stávající marketingové strategie společnosti Wolt. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu marketing a rozebírá jednotlivé prvky marketingového mixu. Dále je popsána marketingová strategie a komerční komunikace. V praktické části je představena společnost Wolt a její hodnoty. Je provedena SWOT a konkurenční analýza a podrobný popis marketingového …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of Wolt. The theoretical part explains the concept of marketing and discusses the individual elements of the marketing mix. The marketing strategy and commercial communication are also described. The practical part introduces Wolt and its values. SWOT and competitive analysis are performed, and a detailed description of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85781
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85781
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
IMC as a business strategy in service-oriented IT organisations
Branislav Šandala -
E-learning support of the course PV216 Marketing Strategy in Service Business
Anna Vaníková -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
František Kohout