Olivia Madi

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Wolt a návrh na její vylepšení

Marketing strategy of Wolt and proposals for its future improvement
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu stávající marketingové strategie společnosti Wolt. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu marketing a rozebírá jednotlivé prvky marketingového mixu. Dále je popsána marketingová strategie a komerční komunikace. V praktické části je představena společnost Wolt a její hodnoty. Je provedena SWOT a konkurenční analýza a podrobný popis marketingového …více
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of Wolt. The theoretical part explains the concept of marketing and discusses the individual elements of the marketing mix. The marketing strategy and commercial communication are also described. The practical part introduces Wolt and its values. SWOT and competitive analysis are performed, and a detailed description of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85781