Pravidla komunikace na počátku školní docházky – Michaela SĘKOVÁ
Michaela SĘKOVÁ
Master's thesis
Pravidla komunikace na počátku školní docházky
Communication rules at the beginning of the school attendance
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je tvorba pravidel komunikace ve školní třídě na prvním stupni základní školy. V teoretické části je vysvětlena základní terminologie, kde je popsána komunikace, komunikační pravidla a jejich tvorba, charakteristika žáka mladšího školního věku a klima školní třídy. Empirická část práce řeší klima školních tříd, tvorbu a následnou podobu třídních pravidel a s nimi související …moreAbstract:
The subject of the thesis is way of developing the rules of communication in the primary school classroom. Theoretical part of the thesis explains basic terminology, where communication, communication rules and their creation, primary school aged student characteristics and classroom climate are described. Empiric part of the thesis is dedicated to classroom climate, instructions for creation and subsequent …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Accessible from:: 1. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kateřina Musiol Kuchnová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SĘKOVÁ, Michaela. Pravidla komunikace na počátku školní docházky. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Podnikatelský záměr a jeho realizace v České republice z pohledu cizince (Založení a provoz kosmetického salonu)
Ninel JELISEJEVA -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Vnímání neverbální komunikace a znakového jazyka dětmi mladšího školního věku
Markéta Čejpová