Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Miroslav Kopecký
Bc. Miroslav Kopecký
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve vybraném subjektu. Pro tuto analýzu byla vybrána Jednota spotřební družstvo České Budějovice. Cílem této práce je provést analýzu a kriticky zhodnotit stávající nástroje marketingového a komunikačního mixu v tomto družstvu, na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce se dělí na dvě části. V teoretické části je pomocí …víceAbstract:
This Bachelor’s thesis is focused on the analysis of marketing mix in the chosen entity. (Union co-operative association) Co-op České Budějovice has been chosen for this analysis. The aim of this thesis is to carry out an analysis and critically assess the existing instruments of marketing and communicative mix in this co-op and suggest taking potential measures on the basis of ascertained results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/fo06l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Der Marketing-Mix der Firma SOLES 2 WALK
Martina DOLEŽALOVÁ -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera