Bc. Miroslav Kopecký

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve vybraném subjektu. Pro tuto analýzu byla vybrána Jednota spotřební družstvo České Budějovice. Cílem této práce je provést analýzu a kriticky zhodnotit stávající nástroje marketingového a komunikačního mixu v tomto družstvu, na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce se dělí na dvě části. V teoretické části je pomocí …more
Abstract:
This Bachelor’s thesis is focused on the analysis of marketing mix in the chosen entity. (Union co-operative association) Co-op České Budějovice has been chosen for this analysis. The aim of this thesis is to carry out an analysis and critically assess the existing instruments of marketing and communicative mix in this co-op and suggest taking potential measures on the basis of ascertained results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management