Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Miroslav Kopecký
Bc. Miroslav Kopecký
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve vybraném subjektu. Pro tuto analýzu byla vybrána Jednota spotřební družstvo České Budějovice. Cílem této práce je provést analýzu a kriticky zhodnotit stávající nástroje marketingového a komunikačního mixu v tomto družstvu, na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce se dělí na dvě části. V teoretické části je pomocí …moreAbstract:
This Bachelor’s thesis is focused on the analysis of marketing mix in the chosen entity. (Union co-operative association) Co-op České Budějovice has been chosen for this analysis. The aim of this thesis is to carry out an analysis and critically assess the existing instruments of marketing and communicative mix in this co-op and suggest taking potential measures on the basis of ascertained results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/fo06l/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPECKÝ, Miroslav. \textit{Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/j4abje/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Der Marketing-Mix der Firma SOLES 2 WALK
Martina DOLEŽALOVÁ -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera