Bc. Miroslav Kopecký

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve vybraném subjektu. Pro tuto analýzu byla vybrána Jednota spotřební družstvo České Budějovice. Cílem této práce je provést analýzu a kriticky zhodnotit stávající nástroje marketingového a komunikačního mixu v tomto družstvu, na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce se dělí na dvě části. V teoretické části je pomocí …více
Abstract:
This Bachelor’s thesis is focused on the analysis of marketing mix in the chosen entity. (Union co-operative association) Co-op České Budějovice has been chosen for this analysis. The aim of this thesis is to carry out an analysis and critically assess the existing instruments of marketing and communicative mix in this co-op and suggest taking potential measures on the basis of ascertained results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku