Segment horolezců na trhu cestovního ruchu v České republice - analýza nabídky a poptávky – Kristýna Wernerová
Kristýna Wernerová
Bakalářská práce
Segment horolezců na trhu cestovního ruchu v České republice - analýza nabídky a poptávky
Climbers and mountaineers as a segment of tourism market in the Czech Republic -- supply and demand analysis
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na segment horolezců na trhu cestovního ruchu v České republice. Nejdříve jsou vymezeny a popsány jednotlivé horolezecké disciplíny, poté následuje charakteristika horolezeckého cestovního ruchu podle nejrůznějších kritérií a hledisek. Další část přibližuje současný stav a tendence v tomto tržním segmentu a objasňuje postavení subjektů působících na straně nabídky …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on climbers and mountaineers as a segment of tourism market in the Czech Republic. Firstly, parcticular climbing and mountaineering disciplines are defined. Characterization of the climbing and mountaineering tourism according to various criteria follows. In the next part, current conditions and trends of this market segment are explained and the positions of service providers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15558
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Jan Bednařík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15558
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Horolezecký cestovní ruch ve vybrané destinaci
Karolína Vondrová -
Dark tourism v České republice a jeho potenciál se zaměřením na disaster tourism
Kateřina Čejková -
Global Tourism Trends and their Impact on International Tourism in Vietnam
Thuy Quynh Khuc -
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Nunthanut Kewsuwan -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Smart tourism - rozvojové priority destinací cestovního ruchu
Eva Karpíšková -
Factors affecting tourism in Pakistan - tourism potential and strategies for development as an industry in Pakistan
Feraz Amir -
Niche tourism: teoretická východiska a implikace pro další rozvoj cestovního ruchu
Nikol Knosová