Bc. Anna Marková
Bachelor's thesis
Mystery Shopping ve vybrané instituci
Mystery Shopping in a selected institution
Abstract:
Bakalářská práce „Mystery Shopping ve vybrané instituci“ se zabývá využitím této výzkumné metody pro hodnocení a porovnání služeb mobilních operátorů O2, Vodafone a T-mobile. První část práce obsahuje teoretický základ a východisko pro následnou realizaci Mystery Shoppingu. Tento výzkum byl uskutečněn celkem v šesti pobočkách mobilních operátorů na dvou zvolených místech. Výzkum byl zaměřen na dvě …moreAbstract:
This bachelor thesis “Mystery Shopping in a selected institution” engages in a research method for evaluation and comparison of services offered by companies O2, Vodafone and T-mobile. First part consists of theretical base and foundation for the following Mystery Shopping research. This research was done in six bureaus at two locations. The research was divided into two parts. Firstly, facilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k4cxt/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík