Mystery Shopping ve vybrané instituci – Bc. Anna Marková
Bc. Anna Marková
Bakalářská práce
Mystery Shopping ve vybrané instituci
Mystery Shopping in a selected institution
Anotace:
Bakalářská práce „Mystery Shopping ve vybrané instituci“ se zabývá využitím této výzkumné metody pro hodnocení a porovnání služeb mobilních operátorů O2, Vodafone a T-mobile. První část práce obsahuje teoretický základ a východisko pro následnou realizaci Mystery Shoppingu. Tento výzkum byl uskutečněn celkem v šesti pobočkách mobilních operátorů na dvou zvolených místech. Výzkum byl zaměřen na dvě …víceAbstract:
This bachelor thesis “Mystery Shopping in a selected institution” engages in a research method for evaluation and comparison of services offered by companies O2, Vodafone and T-mobile. First part consists of theretical base and foundation for the following Mystery Shopping research. This research was done in six bureaus at two locations. The research was divided into two parts. Firstly, facilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k4cxt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík