Montessori pedagogika v předškolním zařízení – Renata POLÁCHOVÁ
Renata POLÁCHOVÁ
Bakalářská práce
Montessori pedagogika v předškolním zařízení
Montessori Pedagogy in pre-school
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit rozdíly mezi alternativní pedagogikou předškolní výchovy typu Montessori a tradiční předškolní výchovou na území České republiky. První část bakalářské práce charakterizuje a popisuje Montessori pedagogickou výchovu a současně tradiční pedagogickou výchovu v předškolním zařízení v České republice. V závěrečné a praktické části bakalářské práce jsou vysvětlena a popsána …víceAbstract:
The aim of this bachelor study was to find differences between alternative pedagogy of a pre-school education such as Montessori and a traditional pre-school education in the Czech Republic. The first part of the bachelor study characterizes and describes Montessori education and at the same time the traditional education in pre-school facilities in the Czech Republic. In the final and practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2013
Zveřejnit od: 30. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁCHOVÁ, Renata. Montessori pedagogika v předškolním zařízení. Brno, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístup vybraných předškolních zařízení k logopedické prevenci
Michaela Lexová -
Připravenost pracovníků předškolních zařízení v oblasti podpory zdravého vývoje dítěte
Simona CHYNORAIOVÁ -
Poslechové činnosti a Mateřská škola Dobrotice 96 (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace poslechových činností v rámci jeho ŠVP)
Lenka KOLAŘÍKOVÁ -
Rozvoj motoriky u dětí v předškolním zařízení projektem "Školka blízká přírodě"
Veronika Vítová -
Rozvoj komunikačních kompetencí dětí předškolního věku v Montessori zařízení
Anna Bártová -
Způsoby edukace dětí s Aspergerovým syndromem v předškolním zařízení
Eliška Bludská -
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
MATEŘSKÁ ŠKOLA V MUZEU, MUZEUM V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Božena BOBKOVÁ