Ekonomická analýza start-up podnikání na českém Internetu, případová studie vybraného segmentu – Bc. Veronika Štěpánková
Bc. Veronika Štěpánková
Diplomová práce
Ekonomická analýza start-up podnikání na českém Internetu, případová studie vybraného segmentu
Economic Analysis of Start-up Business on the Czech Internet, Case Study of a Chosen Segment of the Market
Anotace:
Tato diplomová práce je ekonomickou analýzou start - up projektu na českém Internetu a studií vybraného segmentu trhu. Start -- up projektem je založení internetového obchodu se sportovním zbožím. Na základě teoretických východisek, kde jsou uvedeny informace o podnikání na českém Internetu a ekonomické analýze, byla zpracována analýza současné situace na internetovém trhu. Jako nevhodnější segment …víceAbstract:
This thesis is an economic analysis of start -- up project on the czech Internet and study of chosen segment of the market. Start -- up project is about starting of Internet bussines with sport goods. Based on the theoretical assumptions the information about business on the czech Internet and economic analysis are listed were processed analysis of actual situation of Internet market. As the best segment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Veronika. \textit{Ekonomická analýza start-up podnikání na českém Internetu, případová studie vybraného segmentu}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/j4i2li/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The internet as an effective marketing tool for small businesses
Thandiwe Ntuli -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
Norman Lachner -
Specific requirements for the skills of a quality department worker in business practice-need analysis for the 21st century
Ivan Popov -
Alternativní metody financování start up firem
Jan Špoula -
Analýza a návrh CRM systému pro start up Matilda Digital s.r.o.
Evgeniya Kudryashova -
The Influence of Parents and Their Socio-Economic Status on the Success of Their Child’s First Start-Up Company
Alexander Armin Roth
Název
Vložil
Vloženo
Práva