Michala SCHWARZOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.

Analysis of the customer's satisfaction of the company the Restaurant U Huberta Ltd.
Anotácia:
V teoretické části jsem se snažila zpracovat literární poznatky z oblasti marketingu služeb. Také jsem se zaměřila na problematiku spokojenosti zákazníků, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné marketingové a pohostinské publikace a internetové stránky. V praktické části jsem analyzovala vybraný podnik, kterým je restaurace U Huberta, s …viac
Abstract:
In the theoretical part I have tried to elaborate the literary information from the sphere of the marketing of services. As well I have targeted the customer{\crq}s satisfaction, especially the marketing research of the customer{\crq}s satisfaction. I have drawn from the technical market-ing and catering publications and websites on the Internet. In the practical part I have analysed the selected company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Zverejniť od: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11803

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SCHWARZOVÁ, Michala. Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics