"Fake News" a praktiky příjemců mediálních sdělení – Eliška Semenská
Eliška Semenská
Bachelor's thesis
"Fake News" a praktiky příjemců mediálních sdělení
"Fake News" and media Recipients Practices
Anotácia:
Anotace: Bakalářská práce je zaměřena na nový mediální fenomén zvaný fake news se zaměřením na praktiky příjemců mediálních sdělení. Fenomén fake news je se rozšířil do nového mediálního prostoru nových médií, kde se stává problémem. Cílem bakalářské práce je zprostředkovat a zhodnotit různá pojetí fake news a na základě empirické studie se pokusit zvýšit porozumění mediálnímu poli, ale také jak se …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2019
- Vedúci: PhDr. Michal Tošner, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Tlčimuková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 10. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Sociologie / Sociologie obecná a empirická
Práce na příbuzné téma
-
Jak učit o fake news?
Tereza HAVELCOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší
Názov
Vložil
Vložené
Práva