Marketingový výzkum péče o zákazníky v oblasti prodeje dámského prádla – Klára Doubková
Klára Doubková
Bakalářská práce
Marketingový výzkum péče o zákazníky v oblasti prodeje dámského prádla
Marketing research of customer care in the field of women's underwear
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá péči o zákazníky v oblasti dámského spodního prádla, zaměřuje se především na ochotu a prodejní dovednosti personálu, odbornost personálu a sortiment zboží. Marketingový výzkum byl proveden metodou mystery shopping v sedmi vytipovaných prodejnách spodního prádla. Mystery shoppingu se zúčastnilo sedm nezávislých proškolených figurantek. Z provedeného výzkumu jasně vyplývá, že …víceAbstract:
The bachelor thesis inquires into the customer care in the field of women's underwear and focuses primarily on helpfulness and sale skills of the staff, the specialized knowledge of the staff and the assortment of offered goods. The marketing research was based on the mystery shopping method in seven selected retail stores selling underwear. Seven independent instructed model customers participated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31825
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Helena Konarovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31825
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Tereza Janouchova -
Mystery shopping
Veronika Láncošová -
Využití metody mystery shopping při hodnocení kvality služeb
Veronika Šimůnková -
Dostupnost zdravotních služeb měřená pomocí mystery shoppingu
Simona Andoniadisová -
Mystery shopping: Využití a optimalizace metody u konkrétní organizace v ČR
Jaroslav Křišťál -
Mystery shopping - srovnání Sephora vs. Douglas
Martin Homola -
Mystery Shopping na značkových prodejnách T-Mobile CZ Zlín
Marcela VACULÍKOVÁ -
Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o.
Šárka Poláčková