Subjektivní teorie učení se dospělých u studentů andragogiky – Bc. Monika Kubišová
Bc. Monika Kubišová
Diplomová práce
Subjektivní teorie učení se dospělých u studentů andragogiky
Andragogy Students' Subjective Theories of Adult Learning
Anotace:
Diplomová práce s názvem Subjektivní teorie učení se dospělých u studentů andragogiky nahlíží na proces učení se dospělých z perspektivy subjektu. V první části je představen koncept učení navazujícího na myšlenkové konstrukty Schüßler a výzkumné pole subjektivních teorií. V souvislosti s provedenými rozhovory se studenty andragogiky se empirická část práce snaží rozklíčovat, jak studenti na základě …víceAbstract:
The thesis Andragogy Students´ Subjective Theories of Adult Learning takes a look into adult learning from the subjective point of view. The theoretical part introduces the Schüßler´s concept of learning connected to the meaning representations and then mentions research results in the field of subjective theories. The qualitative interviews with the students of adult education forms the basis of empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z8qo4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Proces stávání se učitelem mentorem optikou vyvíjejícího se sebepojetí
Lucie Škarková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Hodnota zdraví v subjektivních teoriích dospělých cvičících tai chi chuan
Veronika CAISOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová