Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu – Mgr. Michaela Říhová
Mgr. Michaela Říhová
Master's thesis
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Education of a pupil with a behavioral disorder in the process of mainstream primary education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zejména vzděláváním žáků na prvním stupni s poruchou chování. Zaměřuje se konkrétně na jednoho žáka s touto poruchou. Pojednává o tom, jak by se s takovým žákem mělo pracovat a jaké způsoby práce a strategie se jeví jako vhodné. Poukazuje také celkově na inkluzivní vzdělávání na základních školách.Abstract:
The Diploma Thesis especially deals with the education of primary pupils with behavioural disturbance. It aims at a real pupil with this specific malfunction. It describes the ways how to act with the pupil and which work methods and strategies prove to be appropriate. The thesis also points to the inclusion in primary school education in general.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w6vpm/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘÍHOVÁ, Michaela. \textit{Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/j4ubzo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ