Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu – Mgr. Michaela Říhová
Mgr. Michaela Říhová
Diplomová práce
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Education of a pupil with a behavioral disorder in the process of mainstream primary education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zejména vzděláváním žáků na prvním stupni s poruchou chování. Zaměřuje se konkrétně na jednoho žáka s touto poruchou. Pojednává o tom, jak by se s takovým žákem mělo pracovat a jaké způsoby práce a strategie se jeví jako vhodné. Poukazuje také celkově na inkluzivní vzdělávání na základních školách.Abstract:
The Diploma Thesis especially deals with the education of primary pupils with behavioural disturbance. It aims at a real pupil with this specific malfunction. It describes the ways how to act with the pupil and which work methods and strategies prove to be appropriate. The thesis also points to the inclusion in primary school education in general.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w6vpm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ