Politický marketing v české politice – Bc. Jakub Gorgol
Bc. Jakub Gorgol
Diplomová práce
Politický marketing v české politice
Political marketing in Czech politics
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumem politického marketingu na české politické scéně. Problematika tématu byla uvedena vhledem do teorie a analýzy nástrojů politického marketingu včetně moderní komunikace na sociálních sítích a využití dat o uživatelích pro cílení komunikace kampaně. Pro výzkumnou část práce byly vybrány politické strany, u kterých se analyzovala volební kampaň a její jednotlivé prvky …víceAbstract:
The thesis main goal is the research of political marketing on the Czech political scene. The issue was introduced with an insight into the theory and general definitions of political marketing tools, including modern communication on social networks and the use of user data to target campaign communication. Political parties were selected for the research part of the thesis, for which the election …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xx8vr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: doc. Dr. phil. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová