Strategie vstupu české firmy Votamax s.r.o na vybraný trh (tbd) – Patrik Sedláček
Patrik Sedláček
Diplomová práce
Strategie vstupu české firmy Votamax s.r.o na vybraný trh (tbd)
Entry strategy of the Czech company Votamax s.r.o. into a selected market
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na strategii vstupu české firmy Votamax s.r.o. na vybraný zahraniční trh. Cílem této práce je identifikovat nejvhodnější trh pro expanzi společnosti a navrhnout optimální strategii vstupu. Analyzované trhy zahrnují Francii, Dánsko, Chorvatsko, Nizozemsko, Švédsko a Španělsko, přičemž výběr trhu bude proveden na základě skóringového modelu. Práce využívá různé analytické …víceAbstract:
The thesis focuses on the entry strategy of the Czech company Votamax s.r.o. into a selected foreign market. The objective of this work is to identify the most suitable market for the company's expansion and to propose an optimal entry strategy. The analyzed markets include France, Denmark, Croatia, the Netherlands, Sweden, and Spain, with the market selection based on a scoring model. The thesis employs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94217
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Iveta Černá
- Oponent: Radek Čajka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94217
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Role sítě a partnerů ve strategii internacionalizace malých a středních podniků
Jiří Zima -
Tools of a reinforcement of the internationalization in a business practice
Victoria Timoshkina -
Internacionalizace řízení MSP v praxi
Daniel Hodač -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Change Management of Business Strategy and Internationalization of Trading Company
Dominika Nekvindová -
Business model značky Kefin.cz se zaměřením na budoucí růst
Veronika Čiháková -
Strategie vstupu firmy ODOUR, s.r.o. na zahraniční trh
Daniel Musil -
The impact of cross-border e-commerce on China: GDP, exports, and regional development
Xiaoru Zheng