Internacionalizace řízení MSP v praxi – Bc. Daniel Hodač
Bc. Daniel Hodač
Diplomová práce
Internacionalizace řízení MSP v praxi
Internationalization of management of SME in practice
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku internacionalizace řízení MSP. Literární rešerše se zabývá zhodnocením teoretických názorů na MSP, internacionalizaci, virtuální tým a práci na dálku. Na základě metod srovnávání, pozorování a pomocí rozhovorů je provedena charakteristika a analýza trhu se závodními palivy a následně řešena problematika vhodné organizační struktury zkoumaného podniku …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the issue of internationalization of the management of SMEs. Literary research deals with evaluation of theoretical views on SMEs, internationalization, virtual team and teleworking. Characteristics and analysis of racing fuels market are performed using methods of comparison, observation and interviews, and consequently the issue of an appropriate organizational structure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yea3t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Martina Šudřichová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HODAČ, Daniel. \textit{Internacionalizace řízení MSP v praxi} [online].
Praha, 2018 [cit. 2021-01-22]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/19phk8/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce Ing. Martina Šudřichová, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová