Internetová komunikace v sektoru služeb – Daniel MRÁZ
Daniel MRÁZ
Bachelor's thesis
Internetová komunikace v sektoru služeb
Internet communication in the service sector
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje problematice komunikace v internetovém prostředí v různých rovinách, tzn. přímá komunikace poskytovatele služby se stávajícími, či potenciálními zákazníky, komunikace s pomocí reklamy, vzájemná komunikace mezi uživateli služeb. Rozebírá problematiku provozování marketingu na sociálních sítích a různé marketingové strategie. Dále také zkoumá výhody a nevýhody různých druhů …viacAbstract:
This thesis delves into the issue of communication on the internet, from different perspectives, from communication between service providers and current or potential customers, communication via advertising, to communication between service users and other service users. It looks into the problems of running a marketing on social networks and various marketing strategies. The thesis also analyzes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRÁZ, Daniel. Internetová komunikace v sektoru služeb . Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Propagace a reklama Squash centra Třinec
Kateřina Poláková
Názov
Vložil
Vložené
Práva