Ing. Petr Malý

Master's thesis

Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu

Strategy of a company in the e-business field
Abstract:
Předmětem této diplomové práce s názvem „Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu“ je provedení komplexní strategické analýzy zvoleného podniku. Teoretická část se zabývá tématem strategického řízení a strategické analýzy v oblasti E-businessu. V praktické části je provedena vnitřní, vnější a finanční analýza podniku. Na základě těchto analýz je s ohledem na cíle podniku navrhnuta …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis „Strategy of a Company in the E-business Field” is to to execute a comprehensive strategic analysis of the company. The theoretical part of the thesis defines the theme of strategic management and strategic analysis in the field of E-business. In the practical part is executed the analysis of the company internal and external environment as well as the financial analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2020
  • Supervisor: Mgr. Ing. Jan Žák
  • Reader: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management