Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu – Ing. Petr Malý
Ing. Petr Malý
Master's thesis
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Strategy of a company in the e-business field
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce s názvem „Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu“ je provedení komplexní strategické analýzy zvoleného podniku. Teoretická část se zabývá tématem strategického řízení a strategické analýzy v oblasti E-businessu. V praktické části je provedena vnitřní, vnější a finanční analýza podniku. Na základě těchto analýz je s ohledem na cíle podniku navrhnuta …viacAbstract:
The goal of the submitted thesis „Strategy of a Company in the E-business Field” is to to execute a comprehensive strategic analysis of the company. The theoretical part of the thesis defines the theme of strategic management and strategic analysis in the field of E-business. In the practical part is executed the analysis of the company internal and external environment as well as the financial analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oh0aq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedúci: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza podniku
Alina Kondaurova -
Strategická analýza vybraného podnikatelského subjektu
Jakub Jura -
Strategická analýza vybraného podniku
Michaela Hašlerová -
Strategická analýza podniku
Lucie Jetelinová -
Strategická analýza vybraného podniku
Alsu Safarova -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Finančná a strategická analýza spoločnosti Lidl Česká republika, v.o.s.
Lenka Fiorovantiová -
Strategická analýza firmy
Barbora Netolická