Ing. Petr Malý

Master's thesis

Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu

Strategy of a company in the e-business field
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce s názvem „Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu“ je provedení komplexní strategické analýzy zvoleného podniku. Teoretická část se zabývá tématem strategického řízení a strategické analýzy v oblasti E-businessu. V praktické části je provedena vnitřní, vnější a finanční analýza podniku. Na základě těchto analýz je s ohledem na cíle podniku navrhnuta …viac
Abstract:
The goal of the submitted thesis „Strategy of a Company in the E-business Field” is to to execute a comprehensive strategic analysis of the company. The theoretical part of the thesis defines the theme of strategic management and strategic analysis in the field of E-business. In the practical part is executed the analysis of the company internal and external environment as well as the financial analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedúci: Mgr. Ing. Jan Žák
  • Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management