Pandemie COVID-19 očima studentů oboru praktická a všeobecná sestra – Bc. Veronika Živná
Bc. Veronika Živná
Diplomová práce
Pandemie COVID-19 očima studentů oboru praktická a všeobecná sestra
Pandemic COVID-19 - perspective from Students of practical and general nursing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou pracovní povinnosti žáků a studentů oboru praktická a všeobecná sestra v době pandemie COVID-19. Práce je tvořena teoretickou částí, která je orientována na problematiku onemocnění COVID-19 v souvislosti s pracovní povinností žáků a studentů nelékařských zdravotnických oborů praktická a všeobecná sestra. Teoretická část se rovněž zabývá dobrovolnickou činností …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of work duties of pupils and students in the fields of practical and general nurse during the COVID-19 pandemic. The work consists of a theoretical part, which is focused on the issue of COVID-19 in connection with the work duties of pupils and students of non-medical medical disciplines practical and general nurse. The theoretical part also deals with volunteering …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c8m44/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Dana Dolanová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Simona Slezáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasarykova univerzita
Lékařská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Intenzivní péče / Intenzivní péče
Práce na příbuzné téma
-
Názory studentů sociální pedagogiky na pracovní povinnost během pandemie COVID-19 při studiu na vysoké škole
Kateřina Novosádová -
Souběh vysokoškolského studia a pracovní povinnosti v době pandemie Covid-19
Renáta Vodicová -
Efektivita práce na dálku z pohledu zaměstnanců podniků v důsledku pandemie COVID-19
Daniel Surma -
Facing the Challenge of Student Motivation During the Covid-19 Pandemic
Iveta Neklapilová -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová