Bc. Lucie Valková
Master's thesis
Tiketovací řešení pro SMEs
Ticketing solutions for SMEs
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat vhodnost zavedení tiketovacího nástroje do společnosti splňující kritéria malého a středně velkého podniku. V teoretické části jsou přiblíženy metodiky pro řízení tiketů skrze celosvětově používaný standard ITIL 4 a zároveň jsou definovány nejdůležitější požadavky na tiketovací systém. V praktické části jsou představena a porovnána existující řešení pro řízení tiketů …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze the suitability of implementing a ticketing tool in a company meeting the criteria of a small and medium-sized enterprise. The theoretical part describes ticket-management methodologies applying the globally used ITIL 4 standard, furthermore, defines the most important requirements for a ticketing system. The practical part introduces and compares the existing …viacKeywords
management incident
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6716
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedúci: Ing. Karel Mls, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Čech, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme:
Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Knowledge management for incident response teams
Mariami Gonashvili -
Vytvoření SSBI řešení pro incident management v logistické společnosti
Michaela Červinková -
Modeling incident and change management processes with MMABP methodology
Omir Nugmanov -
Řízení IT služeb: PinkVerify certifikace tiketovacího nástroje
Jiří Janků
Názov
Vložil
Vložené
Práva